Întrebări Frecvente

 

1. Pagina statica HTML Acest tip de pagina este cel mai raspândit în cazul unui site de prezentare a unei companii, informatia statica fiind integrata într-un design personalizat, împreuna cu elemente grafice generale – imagini, fundaluri – si elemente proprii – sigla, logo – într-o paleta cromatica deosebita.

Sistemul de navigatie prin site – de obicei sub forma unui meniu dinamic atractiv – va fi integrat cu celelalte elemente grafice pentru o viziune unitara a site-ului dumneavoastra.

Viteza de încarcare a paginilor reprezinta un criteriu esential în evaluarea calitatii unui site, de aceea paginile HTML sunt optimizate pentru a se asigura o încarcare rapida a acestora, asigurând o prezenta constanta în Internet.

2. Pagina dinamica PHP

Dezvoltarea unor pagini dinamice pentru un site reprezinta un pas înainte fata de un simplu site web de prezentare. Asemenea pagini dinamice va ofera o serie de facilitati precum:

  • interactivitate cu utilizatorii – afisarea paginilor pe baza atât a informatiilor selectate de acestia cât si a preferintelor de vizualizare;
  • posibilitatea administrarii pe Internet a informatiilor continute în site, fara a necesita cunostinte de programare sau HTML;
  • aplicatii securizate – permit accesul numai utilizatorilor înregistrati si numai dupa autentificare pe baza de parola;
  • cautarea informatiilor în site – aplicatiile Internet bazate pe pagini dinamice permit cautarea ofertelor prezente în site, precum si a altor informatii;
  • actualizarea permanenta a informatiilor prezente în site, dintr-o baza de date.
  • Baza de date mySQL proiectata si optimizata de specialistii nostri este sursa de informatii mereu în schimbare pentru un site bazat pe pagini dinamice PHP.

3. Design site

Un web site este un excelent loc pentru ca potentialii clienti sa va cunoasca, sa cunoasca oferta dumneavostra, iar clientii existenti sa urmareasca aparitiile de noi produse si servicii. Prezenta online pe Internet trebuie vazuta ca o reclama, costurile fiind cu mult mai mici comparativ cu formele clasice de publicitate si beneficiati astfel de maximizarea vânzarilor cu cheltuieli minime.

Designul unui site reprezinta forma de prezentare a informatiilor, bazate pe pagini statice HTML sau dinamice PHP. Aceasta forma de prezentare este extrem de importanta pentru dumneavostra, deoarece este modalitatea de integrare a tuturor informatiilor. Va propunem o serie larga de design-uri, ce vor include, alaturi de informatiile propuse de dumneavoastra, urmatoarele:

  • un sistem de navigatie intuitiv si integrat în structura site-ului;
  • elemente de identitate vizuala (sigla, banner, logo, antet, etc);
  • toate facilitatile prezente în cazul paginilor statice HTML sau dinamice PHP;
  • varianta în limba engleza;
  • sistem de cautare avansat;
  • forum de discutii, cu posibilitate de administrare a membrilor;
  • formulare de contact a companiei;
  • newsletter: trimiterea de e-mailuri membrilor înscrisi în baza de date, cu ultimele oferte ale companiei dumneavoastra;
  • aplicatie de administrare a bazei de date via Internet, fara a fi nevoie de cunostinte HTML;

În cazul în care aveti deja un site, puteti apela la serviciile noastre de redesign – daca este depasit din punct de vedere grafic sau doriti sa îi schimbati structura – sau de actualizare – în cazul în care doriti doar modificate informatiile prezente pe el.

4. Identitate vizuala (sigla, logo, antet) Realizarea unei identitati vizuale pentru firma dumneavoastra este, sau ar trebui sa fie, una din prioritatile unei puternice strategii de marketing orientate catre clienti. Designul unui site web profesionist este doar primul pas în aceasta directie si de obicei este cel care îi determina pe ceilalti.

Identitatea vizuala a unei firme include o serie de elemente grafice specifice ce ajuta la crearea unei imagini profesioniste si puternice clientilor sai. Aceste elemente includ :

  • o sigla sugestiva;
  • un logo specific;
  • un antet care sa apara pe documentele oficiale ale firmei;
  • un site web care include cât mai multe din elementele anterioare.

Echipa noastra va poate ajuta în realizarea unei identitati vizuale puternice. Fie ca doriti toate serviciile de mai sus sau doar câteva, contactati-ne pentru a va convinge de profesionalismul si calitatea serviciilor noastre.

5. Fotografie (incluzând prelucrare si integrare) Imaginile contin cele mai expresive informatii pentru viitorii dumneavoastra clienti. Echipa noastra este pregatita sa integreze în site-ul dumneavoastra imagini descriptive ale companiei sau ale produselor dumneavoastra.

Alaturi de obtinerea imaginilor (fotografii digitale sau scanate), va oferim servicii profesionale de prelucrare a acestora, în sensul integrarii perfecte în designul site-ului si a micsorarii dimensiunilor acestora, pentru marirea vitezei per ansamblu a întregului site.

6. Varianta site limba engleza, franceza, germana, italiana.

Pentru a avea un site de succes, el trebuie expus cât mai mult vizitatorilor iar acest lucru se face prin intermediul promovarii lui pe Internet. Aceasta promovare trebuie extinsa cât mai mult posibil, deoarece Internet-ul este o notiune ce depaseste granitele unei tari.

De aceea trebuie adusa informatia din site-ul dumneavoastra într-un format care sa fie recunoscut si de posibilii clienti din afara tarii, nevorbitori de limba româna. Experienta ne indica faptul ca o varianta în limba engleza a unui site este suficienta pentru a face înteles continutul site-ului, datorita raspândirii globale a limbii engleze.

În functie de complexitatea site-ului, echipa noastra poate efectua o traducere exacta a informatiilor din site-ul dumneavoastra si o poate integra într-o varianta de site pentru posibilii clienti nevorbitori de limba româna.

7. Înregistrare IP-uri vizitatori, counter, IP ban, newsletter Un web site este un excelent loc pentru ca potentialii clienti sa va cunoasca, sa cunoasca oferta dumneavostra, iar clientii existenti sa urmareasca aparitiile de noi produse si servicii.

Dupa statistici recente majoritatea celor peste 330 milioane de utilizatori ai Internetului, deci potentialii dumneavostra clienti, sunt persoane deschise noilor încercari, cu vârste cuprinse între 15 si 45 de ani si cu venituri peste medie.

De aceea este importanta relatia cu acesti potentiali clienti, plecând de la identificarea vizitatorilor site-ului dumneavoastra si încheiând cu mentinerea unei baze de date cu abonati, membri, clienti, carora le puteti trimite ultimele oferte sau noutati.

Înregistrarea IP-ului unui vizitator reprezinta o modalitate facila de a cunoaste permanent numarul vizitatorilor unici ai site-ului dumneavoastra. Alaturi de aceasta numarare, se poate interzice accesul unor vizitatori, pe baza unei liste de IP-uri interzise. Newsletterul, sau lista de abonati la noutati, reprezinta o baza de date a unor clienti ce pot fi contactati imediat, pentru trimiterea de noi oferte sau informatii utile.

Toate aceste facilitati, înregistrarea IP-urilor vizitatorilor, numararea vizitatorilor unici, interzicerea unui IP, newsletter, sunt posibile acum prin intermediul echipei noastre.

8. Administrare site.

Actualizarea unui site implica doar modificarea informatiei prezente pe el. Atât structura cât si partea grafica nu sufera modificari, orice schimbare a acestora implicând un redesign.

Î n cazul în care un site-ul dumneavoastra necesita frecvente actualizari, se poate opta pentru un contract de întretinere periodica. Acesta presupune un anumit numar de ore de actualizare la o anumita perioada de timp, aleasa de dumneavoastra

9. Modalitati de Contact

Puteti lua legatura cu noi prin intermediul paginii de Contact, cat si prin intermediul formularului de Comanda, in curand va fi pusa la dispozitia clientilor nostrii si o camera de chat si forumul web invent, locul unde ne veti putea impartasi lucrurile cu care va confruntati, unde ne veti putea cere asistenta si expertiza.

In sectinuea Contact a paginii noastre aveti la dispozitie o fereastra de contact in care veti introduce adresa de mail, datele dumneavoastra de contact precum si informatii exacte asupra serviciului si produsului pe care doriti sa il achizitionati. in curand pagina de comenzi online, magazinul nostru virtual va deveni functional. Odata comanda trimisa in cel mai scurt timp veti fi contactat de catre noi pentru stabilirea in detaliu a produsului ce urmeaza sa va fie livrat.

10. Modalitati de plata

Momentan acceptam plata prin depunere bancara in contul pus la dispozitie de firma noastra, plata se face in felul urmator: dupa stabilirea detaliilor legate de produs si perioada de executie si dupa semnarea contractului de executie pe baza facturii proforme se achita in avans 25% din valoarea proiectului, la 50 % din executarea proiectului si dupa prezentarea acestuia clientului ca material brut-nefinisat se mai achita inca 25%, la finalizarea proiectului inainte de predare se achita si restul de 50%. La plata in avans a intregii sume de executie a proiectului se acorda o reducere de 5%. Totodata acceptam si modalitati de plata prin banci virtuale aka PayPal & Alertpay. Curand vom implementa si serviciul de plata prin SMS sau credit card.

11. Modalitati de Executie-Stabilire Proiect

In momentul depunerii unei comenzi rugam clientii sa detina si sa ne puna la dispozitie toate informatiile necesare exacutarii serviciului si produsului dorit cat mai aproape de dorinta si viziunea acestuia. Ce dorim sa stim: In cazul paginilor web…natura siteului, domeniul de activitate, adresare, etc, eventuale siteuri ca exemplu de cum ai vrea sa arate propria ta pagina, paleta de culori dorite, fonturi, nume domeniu dorit sau daca eventual doriti sa lasati la alegerea noastra toate aceste detalii suparatoare uneori dar total dependente muncii noastre si fara sa va mai bateti dumneavoastra capul cu ele.

12. Ce este o pagina Web?! Un site web este o colectie de documente (similare unei colectii de documente word, de exemplu). Spre deosebire de acestea, documentele care formeaza site-ul (pe care le vom numi pagini) nu sunt independente unele de altele ci sunt legate printr-un sistem care se numeste sistemul de navigare in cadrul site-ului.

Paginile site-ului sunt create cu ajutorul unui limbaj numit HTML. In spatele oricarei pagini web sta codul HTML al paginii. Vizualizarea codului sursa HTML poate fi realizata selectand din meniul View al browserului optiunea Source.

Cu ajutorul limbajului HTML pot fi incluse intr-o pagina web texte, imagini, legaturi catre alte pagini din site sau catre web, liste, tabele, formulare.

13. Ce tehnologii folosim?!

HTML. Asa cum spuneam, paginile web sunt create cu ajutorul limbajului HTML. Acesta nu este un limbaj de programare propriu zis, ci un limbaj de marcare. Prin intermediul sau programatorul stabileste ce elemente vor face parte din pagina web si care va fi aspectul acestora. Acest lucru se realizeaza cu ajutorul unor cuvinte cheie incluse intre paranteze unghiulare care se numesc tag-uri. In afara limbajului HTML, la realizarea unui site pot participa si alte limbaje sau tehnologii.

CSS. Prescurtare de la Cascading Style Sheets, foi de stiluri in romaneste. Servesc la stabilirea unui aspect unitar pentru elementele care fac parte din pagina web si modificarea cu usurinta a lor. De exemplu, daca vom crea o pagina de stiluri in care vom stabili ca titlurile care apar in site vor fi de culoare rosie si marimea de 20 de pixeli, in cazul cand as dori modificarea culorii nu va mai fi necesar sa modific fiecare pagina a site-ului. Este suficient sa modific pagina de stiluri si toate paginile isi vor modifica aspectul in consecinta.

Java Script. Spre deosebire de HTML, Java Script este un limbaj de programare. Se foloseste impreuna cu limbajul HTML. Intr-o pagina scrisa in HTML se pot integra programe (numite scripturi) scrise in Java Script. Utilizari frecvente: ferestrele pop-up, meniurile dinamice, afisarea imaginilor, textele care fac scroll, verificarea formularelor, etc.

PHP si MySql. PHP este, de asemenea, un limbaj de programare. Este ceea ce se cheama un limbaj server-side, spre deosebire de JavaScript care este un limbaj client-side. Aceasta inseamna ca scripturile JavaScript sunt executate de catre client (adica de browser) in vreme ce scripturile PHP sunt executate de catre server. PHP se foloseste pentru a crea diverse aplicatii: magazine virtuale, cataloage de produse, forumuri, motoare de cautare, etc. Este folosit foarte adesea inpreuna cu MySql. MySql este un sistem de baze de date special conceput pentru a fi folosit pe internet. Cu ajutorul lui se pot crea baze de date complexe care pot fi interogate prin intermediul programelor scrise in PHP. Programele PHP (sau chiar instructiuni izolate) se pot integra fara probleme in codul HTML al paginilor.

Flash. Tehnologia Flash, creata de compania Macromedia, permite realizarea de animatii complexe si aplicatii multimedia care includ animatie, muzica, film. Exista doua curente in web design in legatura cu tehnologia Flash:

Realizarea site-urilor in intregime in Flash. In acest caz partea de HTML se reduce la cateva tag-uri care includ aplicatia Flash. Dezavantaje: se incarca greu pe conexiuni dial-up, este prost indexata de motoarele de cautare

Realizarea de site-uri mixte: HTML si Flash. Este varianta pentru care optam noi. Site-urile sunt realizate in HTML (sau PHP) iar elementele de animatie sunt realizate in Flash.

14. Ce este un Logo?!

Logo-ul este un simbol important care ajuta la identificarea si remarcarea firmei, a produsului sau servicului. Web Invent va colabora cu dumneavoastra la elaborarea unei noi imagini a firmei sau la imbunatatirea celei existente, printr-un logo reusit.

A avea un logo inseamna ca avem un mesaj important de transmis, si de aceea trebuie sa facem cea mai buna alegere ca acest mesaj sa fie unul concis, clar, usor de retinut si transmis mai departe, in beneficiul nostru si al celui care se afiliaza acestui logo. Un logo atrage atentia. El te ajuta sa recunosti un produs/serviciu al unei companii printr-un singur element grafic. Toate valorile acelei companii sunt identificate prin acel simbol. Gandeste-te la Nike. Cum ai vazut simbolul lor pe un produs, ai asociat acelui produs imaginea companiei producatoare de pantofi sport. Un logo trebuie sa fie perfect. Un design simplu, dar totodata atractiv, usor de memorat, care sa evidentieze afacerea ta din multitudinea de competitori.

15. Ce este un Banner?!

Bannerul este un fisier in format GIF, JPG, SWF sau HTML de o anumita dimensiune, de exemplu: 120×60, 100×100, 468×60 pixeli, ce este afisat in paginile site-ului si contine informatii exacte despre site, brand sau business.

16. Ce este SEO?!

SEO este arta imbunatatirii gradului websiteului in motoarele de cautare pentru cuvintele cheie sau frazele conexe cu produsele sau serviciile oferite. Cu un expert SEO, websiteul tau va obtine un rank mult mai bun iar rezultatul se va regasi in cresterea traficului si a vanzarilor.

ro_RORO