• Ce este (SEO) Search Engine Optimization?
Optimizare SEO – arta de a imbunatati website-ul unei companii astfel incat oamenii care cauta tipul dumneavoastra de activitate sa va gaseasca cu usurinta. Milioane de oameni folosesc motoarele de cautare online in fiecare zi pentru a gasi produse si servicii, ceea ce-i face clientul perfect. Oamenii care folosesc motoare de cautare tind sa fie energici, motivati si gata de a cumpara. Prin obtinerea unei pozitionari fruntase in motoarele de cautare creste probabilitatea ca un nou client sa va viziteze site-ul. Optimizarea pentru motoarele de cautare este una dintre cele mai cautate si ieftine metode de publicitate de pe internet.
 
  • Cum functioneaza pozitionarea prin SEO?
Cele mai populare motoare de cautare claseaza rezultatele dupa un algoritm care analizeaza cele mai relevante pagini web continand cuvintele cheie. Procesul optimizarii pentru motoarele de cautare incepe prin identificarea cuvintelor-cheie care reprezinta cel mai bine profilul companiei voastre. Cele mai potrivite cuvinte-cheie pentru obtinerea de clasari de top in motoarele de cautare combina trei caracteristici importante: sunt folosite frecvent in motoarele de cautare, sunt relevante pentru profilul companiei voastre si incearca sa evite competitia.
Imaginati-va, de exemplu, cazul in care compania voastra vinde online adidasi pentru tenis. Un cuvant-cheie evident ar fi „tenis”, insa nu va aduce o clasare de top. In timp ce cuvantul „tenis” este unul extrem de popular la cautare, este inevitabil sa existe o concurenta mare pe acesta. Chiar mai rau, cuvantul nu este suficient de relevant profilului companiei. Ganditi-va la multitudinea de motive pentru care oamenii ar cauta „tenis”. Ar putea cauta „lectii tenis”, „rachete tenis” sau „bratari tenis” – nici unul dintre acestea fiind relevante companiei. Pentru pozitionare de top, optimizarea ar trebui sa se concentreze pe termeni adresati oamenilor care cauta exact profilul companiei voastre. Bineinteles, este posibil sa mergeti prea departe in directia opusa. Daca optimizati site-ul pentru cautari de genul „adidasi pentru tenis cu sireturi albe si dunga albastra pe lateral” ar putea obtine locul intai pentru aceasta cautare dar probabilitatea ca cineva sa foloseasca exact acel termen scade considerabil. De aceea este important sa aveti in vedere cele trei caracteristici cand efectuati optimizarea site-ului dumneavoastra pentru motoarele de cautare.
 
  • Ce poate face un specialist SEO pentru compania d-voastra?
Odata ce ati determinat cuvintele-cheie pe care trebuie sa va concentrati, principalul dumneavoastra tel in optimizarea pentru motoarele de cautare este sa creati pagini web care sa fie compatibile cu expectativele oamenilor atunci cand ii transformati din vizitatori in clienti. Crearea de pagini web care sa atraga atat vizitatorii cat si motoarele de cautare nu este, totusi, o sarcina usoara si necesita atat creativitate cat si expertiza tehnica. Aici intervin specialistii SEO care pot ajuta compania voastra. Un expert SEO are experienta in a modela site-ul astfel incat sa produca cele mai bune pozitionari posibile in motoarele de cautare. Angajarea unei firme SEO serioase pentru a oprimiza site-ul companiei voaste va poate orienta eforturile catre vanzari si servicii clienti, in timp ce asigura toate beneficiile aferente unei clasari superioare in motoarele de cautare. Nu va surade ideea de a primi un flux constant de clienti motivati si energici pentru un cost aproape nul?